Stanislav Salvet

Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.

Stanislav Salvet

Schrodingerův bůh

polemika s knihou Tomáše Halíka Divadlo pro anděly - život jako náboženský experiment.................

2.10.2017 v 8:03 | Karma: 12,83 | Přečteno: 467x | Diskuse| Média

Stanislav Salvet

Duch minulých velikonoc

... aneb velikonoční příběh ve světle metafyzickém.

5.4.2015 v 21:21 | Karma: 12,25 | Přečteno: 244x | Diskuse| Kultura

Stanislav Salvet

Ježíš jako underground

Opravdu jsem chtěl s blogováním seknout. Svým způsobem se mi ulevilo. Po tolika letech jsem se zbavil okovů a zhluboka se nadechl. Jenže pak přišli Vánoce.

4.1.2015 v 7:24 | Karma: 12,81 | Přečteno: 726x | Diskuse| Kultura

Stanislav Salvet

Seance nevěřících psů

Někdo chodí relaxovat do solné jeskyně, někdo cvičí jógu a mnozí meditují třeba jen nad půlitrem piva. Já chodím na mše. Určitě není náhoda, že křesťanská liturgie obsahuje prvky meditačních technik. Varhanní hudba, kolektivní zpěv, monotonní odříkávání modliteb vás mohou přivést do stavu uvolnění, který by měl vyvrcholit extází při přijímání hostie. Obzvláště, když chodíte na mše pravidelně, vycvičíte se a tím pádem si mši víc ,,užijete“. Zrelaxujete hlouběji.

28.12.2013 v 20:37 | Karma: 10,40 | Přečteno: 519x | Diskuse| Společnost

Stanislav Salvet

Chtěl bych, aby církev fungovala jako rodina

Oznamuje se, že náš kamarád, manžel, otec, bloger, malíř, bratr Mgr. Filip Štojdl (36) se dne 21. dubna 2012 stal biskupem plzeňské diecese Církve československé husitské. A byl tak laskav, že mi hned pár dnů po té poskytl interview......

3.6.2012 v 18:37 | Karma: 12,09 | Přečteno: 1108x | Diskuse| Společnost

Stanislav Salvet

Interview s Jezulátkem

Blíží se Vánoce a i když jsou dnes Vánoce rozmíchány do nasládlého komerčního koktejlu, pořád ještě stojí na základech křesťanské tradice. Proto by se hodilo, abych vám zde na blogu dopřál rozhovor s nějakou významnou celebritou církevního života. Už si ani nepamatuji, kdy jsem naposledy nějaké takové interview četl.

22.12.2010 v 20:11 | Karma: 13,07 | Přečteno: 1360x | Diskuse| Praha a střední Čechy