Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Béda47

25. 1. 2010 9:24
nejsem žádný expert

Měl jsem několik nehod, které byly relativně vážné,ale nic se mi nestalo.Stejně tak jsem se mohl zabít.Vše je jen náhoda.Vše se stalo v rychlosti pod 50 km/hod.

Ten, kdo jezdí hodně, řídí tak nějak v podvědomí. Já si například zpětně vůbec nevybavuji jaké kde byly dopravní značky.I když jsem se asi podle nich řídil.

Uváděné vylepšení aut se plánovalo již v 50 tých letech.Samozřejmě ve spojitosti s hromadnou dopravou.A alkohol ? Nulová tolerance je nesmysl z fyziologického i bezpečnostního hlediska. Stejně musí být hranice alkoholu v tomto případě jednotná v rámci EU.

Hlavní příčiny nehod v ČR vidím ve stavu silnic,dálníc,dopravního značení a logičnosti dopravních omezení.Takový jednosměrný most přes řeku jsem viděl jen u nás v Kolíně.Asi je to světová rarita.Zavedení elektronických dopravních značek by bylo také přínosem nejenom z hlediska nemožnosti ukradení vozidel.V

0 0
možnosti
SN

kuča

24. 1. 2010 21:29
Nerad se k tomu přiznávám.....

:-)ale jezdím a piju(přiměřeně) už 3O roků. Zatím to vychází. Celý vtip je v tom, že nesmím být účastníkem dopravní nehody, nikomu neublížit a hlavně - nesmí mě přichytit. Zatím se mi to úspěšně daří. Každý jsme jiný........... někdo je po dvou pivech řidič F - 1, já jedu velmi pozorně, vidím reflexní zelený plakát" oukej  zlevňuje" , zamykám auto a odcházím.  .............a vo tom to je !!!;-O

0 0
možnosti
RK

Rommik

24. 1. 2010 20:30
Jsem dle Vás debil

Neuznávám totiž náš zákon. Cítím se západoevropanem, a tam jistá hranice prostě existuje, navzdory hloupým čechům, kteří tvrdí, že ne...........

0 0
možnosti
SS

St. Salvet

24. 1. 2010 20:41
Re: Jsem dle Vás debil

Celé jste to překroutil. Napsal jsem, že kdo usedne za volant opilý je debil.

0 0
možnosti
AB

[eT]

24. 1. 2010 20:22
Ano, je zde 123 mrtvých.

Omezime tedy 3 miliony řidičů? Ano, dle blogu Vám to přijde v pořádku.

Mě to příjde tak, že bych Vás měl oslovit 'soudruhu'.

Bože, přestaňte se Vy a Vám podobní starat o druhé a začněte něco dělat.

0 0
možnosti
DK

Bertiik

24. 1. 2010 20:16
Dalo by se polemizovat.

Na západ od naší vlasti je běžná hranice pro řízení 0,5 promile (10x vyšší, než uvádíte jako svou hranici). Při svém pobytu v Belgii jsem byl na začátku stejně zapálený jako vy - od mládí vštěpovaná nulová tolerance fungovala. Jenže pak Vás společenské konvence DONUTÍ dát si skleničku a jet domů. Nerad, s odporem v duši, to akceptujete a odřídíte. Opatrně, pomaleji než obvykle.

A najednou šokovaně zjistíte, že to jde - nikdo nezemřel, žádná kritická situace ani v hustém městském provozu. S podobnou opatrností se to opakuje 5x, 10x, 50x - a... Nic se nestane!

Závěr? Něco je špatně - někdo Vám celý život lhal - jedna sklenička před vsednutím do auta NENÍ smrtelná. A to ani dlouhodobě a opakovaně. Při rozumné míře opatrnosti je prostě zvládnutelná...

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.