Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wal.p

31. 1. 2011 14:00
Hnus

Tak, jak se mi dvě první části líbily, tak jsem tou poslední zhnusena do morku kostí;-€

0 0
možnosti

Standa Salvet

31. 1. 2011 21:13
Re: Hnus

Není malých cílů. Těší mě, že jsem vás potěšil alespoň dvoutřetinově.;-)

0 0
možnosti

posledni nick a pak me polibte

31. 1. 2011 5:25
mam rad psy nejvice e vsech zvirat

a nemusi byt zrovna na pekaci..

Ikdyz , reknu vam, ze takovy pes, asi 3 tydny nalozeny v zeleninovem laku a nasledne delsi dobu peceny , je skutecne pochoutka.

Pro blbce, kteri odsuzuji pojidace psu jen dodam, ze kdyby mel pes 2 metry a mel hlad, slupl by je jak malinu.

V Indii neji kravy, ale prase jim nevadi..machometi ji kravy , ale neji prasata..indiani v Jiz Americe si pochutnaji na cervicich z parezu a ohrnou nos nad nasim rizkem..

Co tim chci rici? To prece vite!

0 0
možnosti

Standa Salvet

31. 1. 2011 21:19
Re: mam rad psy nejvice e vsech zvirat

V Číně se psy jedí. Ve Francii jedí dokonce šneky. V Austrálii nejedí klokany. Zkuste se zeptat Australana, jak se vaří klokan a urazí se. (alespoň ten můj se urazil)

0 0
možnosti

Azbestus

30. 1. 2011 17:48
antikarma

Takovou uslintanost jsem už dlouho nečetl-a nemělo to být nakonec ještě vtipné, nebo vkusné??Rv

Já bych to smazal...X

0 0
možnosti

Standa Salvet

31. 1. 2011 21:14
Re: antikarma

Nikoliv, na konci to být vtipné nemělo. Ani na začátku.

0 0
možnosti

Beránek boží

30. 1. 2011 16:47
Připadá mi to vymyšlené, zvlášť to poslední.

Tak tupej a nenažranej snad nemůžete být...

0 0
možnosti

sampis

30. 1. 2011 16:52
Re: Připadá mi to vymyšlené, zvlášť to poslední.

Ono je to pitomost od začátku do konce. Kdo z nás jen tupě zírá jak nevyhnutelně dochází ke zkáze jeho blízkých, ačkoliv stojí hned vedle. To je jako hrůzou přimrazeny?

0 0
možnosti

sampis

30. 1. 2011 13:56
Přiznám se,

 smysl mi unikl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.