Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chudacek.blog.idnes.cz

13. 7. 2011 18:30
Pěkný článek,

směs historie, pověstí a výmyslů :-). Ale poutavě napsáno. R^

0 0
možnosti

fascinatedbyhumanity

13. 7. 2011 11:55
prestoze

prestoze jsem dennim navstevnikem e-stredovek.cz, tak tohle bylo moc pekny pocteniR^

0 0
možnosti

Standa Salvet

13. 7. 2011 19:16
Re: prestoze

Já jsem byl na e-stredoveku.cz úplně poprvé, když jsem sháněl fakta pro tento blog, ale líbilo se mi tam. Budu se tam dívat častěji.

0 0
možnosti

pesimistafurt

13. 7. 2011 11:34
Pro autore: učit se, učit se, učit se

Proboha, odkdy byl nebo je Mikulov a Valtice v Čechách. Koukám, že drzost pražských pepíků překonala už vše.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.