Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Moc hezké, tajemné fotky. Jako by z nich čišelo studené vlhko v přítmí pod listy. R^

1 0
možnosti
Foto

Na česko-německých hřbitovech je klid, tam jsou na tom všichni stejně. Musí k tomu ale dojít až tam? Já s tím problém nemám za živa. Dokonce jako Němec ovládám lépe češtinu. Existuje Čech, ovládající lépe němčinu. Já aspoň jednu takovou osobu znám. Češka, zdejší blogerka, výborná malířka a fotografka. Podle mě, se takovovou může stát jen osoba, vyhýbající se veškeré politice. Hudba a sport spojují, ale politika?

2 0
možnosti
Foto

Velmi se mě toto téma dotýká, přestože nejsem potomek sudetských Němců, ani Čechů. Pracovně jsem si ale na těchto německo-českých hřbitůvcích prožil hodně. Řadu z nich jsem totiž zaměřoval, včetně hrobů, i s výpisem jmen z náhrobků a s památkovým zhodnocením, pro evidenci a možnosti dalšího pohřbívání.  

Malá oprava: na kostelíku nejsou došky, ale pálené tašky.

2 0
možnosti
SS

Omlouvám se, to na fotografiích není kostel sv. Wolfganga, jak by mohlo být patrno z textu, ten je u Krupky.

0 0
možnosti
PD
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.