Diskuse

Blanka je tunel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P84a72v65e70l 94M73a58c21h

6. 10. 2014 4:48

Dekuji mnohokrat za fotky. Bohuzel jsem se tam behem meho pobytu pred dvema tydny v Praze nemohl projit. Skoda.

0 0
možnosti
Foto

R^zajímavé záběry a díky za takové nahlédnutí bez aut, což se už hned tak nepodaří.:-)

2 0
možnosti
PP

Ale podaří, oni ho za chvíli zavřou, a začnou opravovat, jako je to u dálnice D3.

0 0
možnosti

Doufám, že tam nezačne do dvou let téct voda jako ve Strahovském tunelu na několika místech...

1 0
možnosti
LN

..pokud jsem měl možnost vidět...tak systém odvádění vody je velmi propracovaný a zajímavý....ale také je pravda...že tam v jedné záchytné jímce odčerpávají 300 vteřinových litrů....

1 0
možnosti
KV

K81a83r77e43l 84V45a94l50i60š

4. 10. 2014 23:05

Jsem rád, že je v Praze takový tunel. Ovšem, za ty peníze jsme mohli mít v celém jihomoravském kraji všechny silnice OK.

Děkujem vám pražáci. ;-O

3 6
možnosti
TH

Až si odvedete do rozpočtu města takové peníze, tak si můžete koupit vlastní silnice....i tady to bylo hlavně z rozpočtu města.

Jinak až pojedete od Brandýsa nutně na Kladno, tak si na investici do tunelu ještě rád vzpomenete...Je to důležitý tranzitní bod pro celorepublikovou dopravu, nebo snad při cestě za Prahu se chcete motat skrz město(což znamená třeba 2 hodiny stát v koloně na Letné nebo si najet 50km po jižním obchvatu), když může být obchvat?

4 1
možnosti
TH

Zajímavé fotky se vám povedlo udělat. Taky jsme si to prošli a ano, bylo to poměrně dlouhé. Jako pěší si to člověk s třetím kilometrem docela uvědomí délku a velikost té stavby......lidi v autech to pak projedou za 2 minuty a ti si to pak ani neuvědomí....

Těším se, až to otevřou a Praze se zas trošku dopravně uleví. :)

3 1
možnosti
SS

Díky za vaše hodnocení a díky za to, že jsem tam nebyl sám.

2 1
možnosti
BV

Těší mě, že tunel bude otevřen v den nejen mého svátku, ale i narozenin. Jen mě mrzí, že to nebylo tak o dva až tři roky dříve.

2 0
možnosti
SS

Důležité je, že se to podařilo dotáhnout do konce. Už jsem v to přestával věřit.

6 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.