Osobní

Stanislav Salvet

Posttraumatické kořeny extremismu aneb nedivme se!

Že život občas přináší naprosto nečekané chvíle, je stará otřepaná fráze. Přesto jsme vždycky překvapeni, když nás scénárista osudu načapá na holičkách. V situacích, jako je tato, jen kroutíme hlavou a nejsme schopni namítnout než, že tomu by nikdo neuvěřil. Příběh, který vám chci dnes vyprávět, je ze stejného těsta. Kdyby ho někdo napsal, nějaký béčkový spisovatel vyfabuloval, lidé si jen budou ťukat na čelo a nevěřícně na tu pitomost zírat.

22.10.2014 v 8:21 | Karma článku: 8.48 | Přečteno: 408 | Diskuse

Stanislav Salvet

Hudební vzpomínky

,,Co ty to vlastně posloucháš, Stando?“ Jednoduchá otázka na kterou se složitě hledá odpověď. Vždycky, když se mě někdo takhle zeptá, mám dojem, že bych měl vybrat nějakou konkrétní kapelu, interpreta, nebo alespoň hudební styl, do kterého jsem bezvýhradně, věrně a exkluzivně zamilován. Co já to vlastně poslouchám? Mám dojem, že se ode mě očekává, abych hrdě vypnul prsa a deklaroval:

20.10.2012 v 12:16 | Karma článku: 11.00 | Přečteno: 827 | Diskuse

Stanislav Salvet

Jak mi trhali zub

Ze života jedince moderní společnosti se pomaloučku vytrácí bolest. Já osobně jsem se s ní nepotkal už celá desetiletí. Myslím s takovou tou ryzí, nefalšovanou bolestí, která vám zajede až do morku kostí, která vás naprosto paralyzuje. Když pomineme rakovinu v posledním stádiu, sem tam nějakou tu drobnou pohmožděninu ze sportovních aktivit a dámy pak nevyhnutelné porodní bolesti, můžeme konstatovat, že dnes čelíme bolesti mnohem méně častěji než generace před námi. Již nás nebolí záda po sečení rozlehlých luk kosou, nekrvácejí nám mozouly po celodenní robotě na panském, v lesích již nežije zvěř, která by nás mohla zle pokousat a ani ras nás již nezmrská bičem za urážku starostenské nohy.

13.4.2011 v 23:11 | Karma článku: 9.88 | Přečteno: 1558 | Diskuse
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 896

Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.