Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

tanker d

14. 4. 2011 7:11
krásné

mám je venku už všechny čtyři, a tak jsem si u vašeho článku nostalgicky zavzpomínala... ;-DR^

0 0
možnosti
SS

Standa Salvet

14. 4. 2011 7:14
Re: krásné

Tak to vám blahopřeju. Mě to čeká ještě třikrát.

0 0
možnosti
IB

ivobenes

14. 4. 2011 1:54
Krásně jste to napsal!

Já jsem si jednou před návštěvou zubařky dal ze strachu pro jistotu dva prášky proti bolesti. A to jsem práškoabstinent.

Prohlédla mi chrup a prohlásila, že dneska bohužel nic, takže jsem měl takový smíšený pocit vítězství bez boje ;-D

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

14. 4. 2011 0:49
No

Měl jste to podebraný? Se zánětem? Jestli ne, pak je ta zubařka celkem amatérka, protože to opravdu proti trhání zubu se zánětem nemá bolet. Se zánětem, to je totiž jako bez umrtvení. Skvělý zážitek, mohu potvrdit vlastní zkušeností, ale úleva po vytržení neuvěřitelná.

0 0
možnosti
SS

Standa Salvet

14. 4. 2011 7:17
Re: No

Nevím, ale asi to bylo bez zánětu. O zánětu paní zubařka nemluvila.

0 0
možnosti

neo10

13. 4. 2011 23:29
Hm, au.

Hm, mě čeká zubař příští týden po minimálně dvou letech. Je mi špatně i při tom čtení vašeho článku. Doby bolesti jsou sice pryč, ale archaické nástroje zubařů zůstávají. Kdo jiný stále používá jako hlavní nástroj činnosti ve zdravotnictví klešte a vrtačku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.