Diskuse

Dějiny slzy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

Standa Salvet

28. 10. 2011 1:04
Aretto,

děkuji za podporu.

0 0
možnosti
DM

Aretta

8. 10. 2011 12:59
A mně to zas tak špatný nepřišlo...

Začátek mě zaujal, reálie jsem nezkoumala, nevadily.

0 0
možnosti
PK

dolch

11. 9. 2011 23:14
Já to ani nebudu číst celé

přijde mi to, jako docela slátanina - nic ve zlým, ale nevím, jak bych se lépe vyjádřil. Tak například neandrtálec nebyl předkem dnešního člověka. Tím byl kromaňonec a je dokázáno, že oba poddruhy žili současně. Navíc kromaňonec je v podstatě dnešní člověk, nijak se od něj neliší. Ten název má jen proto, aby se nějak odlišil od neandrtálce. Dále je velice nepravděpodobné, že by se v té době lidé nějak houfně dožívali prarodičovství. O slané vodě se radši vyjadřovat nebudu :-)

0 0
možnosti
SS

Standa Salvet

13. 9. 2011 16:50
Re: Já to ani nebudu číst celé

A víte, že mě to mrzí, že se vám to nelíbilo... holt se nemůžu zavděčit všem. A k těm předkům člověka: nedávno jsem četl genetickou studii, že jednoznačná přímá linie neexistuje, že v našich žilách koluje krev jak neandrtálců, tak i kromaňonců atd. ale pro můj blog to není zas tak podstatné. Klidně si tam za ty neandrtálce dosaďte vaše kromaňonce, smysl textu měl vést po úplně jiné koleji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.