Stanislav Salvet

Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.

Stanislav Salvet

Struktury (fotoblog)

Chtěl jsem sem napsat nějakou pompézní upoutávku. Něco ve stylu:"Čechové, zastavte se! Pohleďte na struktury tohoto světa. Jsou krásné i děsivé."Nakonec jsem nenapíšu nic. Fotky nepotřebují slova. Mluví samy za sebe.

21.1.2011 v 7:09 | Karma: 17,32 | Přečteno: 1546x | Diskuse| Fotoblogy

Stanislav Salvet

Dýňování aneb Halloween po česku

Málokdo ví, že Halloween není původem americký svátek. Je spjat s tradicí starých Keltů, kteří jak známo, pobývali také na našem území přibližně v 5.století, tedy ještě před příchodem Slovanů.

1.11.2010 v 19:24 | Karma: 12,46 | Přečteno: 1312x | Diskuse| Fotoblogy

Stanislav Salvet

Ticho pro Kobyliskou střelnici (fotoblog)

Je trapné učit dítko jezdit na kole na plácku u Kobyliské střelnice? U laviček, ještě před mostíkem, před vchodem k památníku, peskoval netrpěliví rodič svého potomka, že špatně šlape. Je trapné fotit Kobyliskou střelnici?

25.10.2010 v 21:32 | Karma: 12,19 | Přečteno: 1213x | Diskuse| Fotoblogy

Stanislav Salvet

Praha proti slunci

Proti slunci se fotit nemá. Vím, to. Píšou to ve všech fotografických příručkách. A přece jsem se rozhodl pojíst zakázaného (nedoporučovaného) ovoce.

16.8.2009 v 15:30 | Karma: 21,90 | Přečteno: 3329x | Diskuse| Fotoblogy