Nářek anonymního skřeta

(zabíjení pro zábavu aneb upřímná zpověď oběti filmového průmyslu .................................)

Zjizvená tvář,

odpudivý vzhled,

jsem vrah a tmář,

jsem anonymní skřet.

...

Jsem noční můra

strašlivých snů,

jsem strachu karikatura,

jsem skřet Tolkienův.

...

Jen smrt mi sluší,

jsem neživ, jsem bled,

nemaje duši,

jen touhu zabíjet.

...

Lásky a štěstí,

já jsem ničitel!

Vtělení nenávisti,

váš úhlavní nepřítel.

...

Nemaje jména,

jen vředy a sněti,

jsem zrůda zohyzděná,

určená ku zabití.

...

Jsem oběť povinná,

však srdce vám zjihne,

až mečem hrdina

hlavu mou setne.

...

Jsem výplod fantazie,

zlo mnou jen vzlíná,

sám svědomí nemaje,

jsem vaše stránka stinná.

...

Jsem raněný býk

jsem zabitý lev,

jak se vám líbí,

když teče mi krev?

...

...

 

 

 

Čtěte více !!!!

* báseň je součástí blogové sbírky básní:

Hlava v koši

 

(obr v perexu je z filmu ,,The Two Towers“)

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Stanislav Salvet | neděle 30.8.2015 20:20 | karma článku: 11,20 | přečteno: 657x
  • Další články autora

Stanislav Salvet

Zavřeli hospodu

Je to tragédie. Už tomu bude skoro rok. Rok, který nám přinesl tak málo radosti. Rok života, který nám nikdo nevrátí...

25.2.2021 v 21:28 | Karma: 11,67 | Přečteno: 557x | Diskuse| Poezie a próza

Stanislav Salvet

Dívka ze snu

S neznámou dívkou u kiosku na pláži. Rozkošné kulaté stolečky se slunečníkem. Popíjíme brčkem drink ze skleničky s hodně širokým lemem a hodně vysokou stopkou. Taky se slunečníkem.Tlemíme se na sebe, švitoříme.

27.1.2021 v 16:01 | Karma: 9,42 | Přečteno: 283x | Diskuse| Věda

Stanislav Salvet

Jak se rodí vlkodlak

Bílá pláň, pokrytá čerstvě napadaným sněhem, vyvolává v lidské duši klid a mír. Je zima, listnaté stromy dávno svlékly svůj šat. Mrazu čelí jen holými větvemi, zatímco mízu stáhly ke kořenům.

3.1.2021 v 22:05 | Karma: 11,19 | Přečteno: 283x | Diskuse| Poezie a próza

Stanislav Salvet

Hledání nadpozemské inteligence

Odpověď na životní výzvy: Je třeba k nim přistupovat opatrně a uvážlivě. Rozjíždět se pomalu a s rozvahou. Nepřepálit start, ať zbude hodně sil do cílové rovinky.

17.12.2018 v 13:04 | Karma: 11,07 | Přečteno: 261x | Diskuse| Poezie a próza

Stanislav Salvet

Oféliin hrob

Hamlet není jen o Hamletovi, příběh Ofélie je snad ještě dojímavější. To se pak verše z rozechvělé duše jen sypou...

7.11.2017 v 8:33 | Karma: 11,68 | Přečteno: 344x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Putin je vrah, vítal protest motorkáře u hrobů sovětských vojáků v Praze

6. května 2024,  aktualizováno  13:16

Přímý přenos Motorkáři z Night MC Europe, odnože ruského motorkářského klubu Noční vlci, přijeli na pražské...

Zůstane Korčok v politice? Většina Slováků ho tam nechce, ukázal průzkum

6. května 2024  13:10

Pouhá třetina Slováků si přeje, aby neúspěšný prezidentský kandidát Ivan Korčok své další kroky...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  13:07

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Vlak usmrtil ženu, stres u jedné z cestujících vyvolal epileptický záchvat

6. května 2024,  aktualizováno  12:55

V Holýšově na Plzeňsku srazil ráno vlak ženu, lékař jí už nedokázal pomoci. V péči záchranářů navíc...

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Vždycky mě zajímalo kdo jsme, odkud přicházíme, jak funguje náš svět. Někdo si luští sudoku, já si luštím vesmír. Snažím se najít pravdu, nebo alespoň svůj názor.